Jag ber om ursäkt om & om igen

Alltså jag känner mig så dålig, så himla fruktansvärt dålig. De senaste veckorna har bara susat förbi. Jag har varit på prao och jag har bara..inte gjort någonting. Den senaste veckan har jag nästan inte alls suttit vid datorn någonting alls eftersom jag jobbat på ett bageri vilket tar på krafterna.
 
Skrivnings inspirationen har varit så dålig som ni märker. Men jag vill, så himla gärna, fortsätta på den här novellen, kunna säga att jag har skrivit en novell som inte blev helt usel. Därför känner jag att jag inte vill pressa mig igenom det här, jag vill skriva när jag har tid och verkligen lust.
 
Jag har haft ganska många up´s and down´s på senaste tiden och ja. Skrivningen har bara inte kännts rolig då.
 
Jag ska absolut inte avsluta novellen för jag tror den kommer bli bra + att jag inte kan avsluta nu när det är så spännande. Jag vill inte känna att skrivningen är som en läxa utan en grej som är bara nöje. 
 
Hoppas ni alla har det bra!♥ jag älskar er som fortfarande är kvar!!
 
 

Kommentera här: