Information (uppdaterat)

Update: En läxa som jag hade glömt dök upp idag varav inget kapitel. Det kommer imorgon, förhoppningsvis! Kram på er!
 
Jag ber om ursäkt att kapitlerna varit sjukt sega på sistone. Jag har aldrig sagt en speciell dag men jag hade tänkt minst en gång i veckan. Jag hade tänkt lägga upp ett kapitel igår men då skulle jag och bowla med några kompisar sen vara med dom och ni förstår väl att jag inte kan välja novellen före kompisar? Idag ska jag på ett 2 dagars konfa träff så det resulterar också till att jag inte kan skriva.  Ska försöka skriva när jag kommer hem på söndag men jag är nog rätt trött efter en dag och natt med lite sömn.
 
Men vi hörs så fort som möjligt! Kika in på söndag eller måndag så hoppas jag ett kapitel kommer upp. Det kan komma senare, det beror på inspirationen.
 
Ha en bra helg allesammans!♥
 
 

Kommentera här: