Hinner inte

Jag hade tänkt göra er glada genom att lägga upp ett inlägg innan jag åker iväg. Men jag har inte hunnit för att jag har varit tvungen att packa så himla mycket inför stockholm och två veckors konfa.
 
Därmed vill jag snabbt önska er en fin sommar. Jag ska vara på konfan i 2 veckor som sagt vilket leder till inget kapitel. Och det är jag ledsen över....
 
Vad ska ni göra i sommar då? Jag ska som ni vet stockholm och konfan sen efter det kommer mina kusiner från malmö upp, sen i augusti ska vi åka ner till malmö för att dels träffa mina kusiner men sen ska jag också träffa min Katta, Katarina Kaluzny, min soulmate.
Jag skulle egentligen vilja skriva ett långt inlägg om hur fantastisk hon är men jag ska snart med flyget till stockholm så jag hinner inte det. Men hon är världens finaste människa som gör mig glad hela tiden och bara är helt underbar. onedstories.bloggplatsen.se - kolla in
 
Nu måste jag dra. Ha det bäst♥♥
 
gammal bild men så fin♥
 

Kommentera här: