Nytt!

Hej finisar!
Som ni ser har jag nu bytt design på hela bloggen. Blev så less på min förra. Men jag tänkte bara säga att det är samma blogg, samma novell, samma ägare osv. När andra novellskrivare har bytt designer har jag blivit helt förvirrad när jag gått in! Men det är jag! Ni kan ta det lungt! 
 
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för hemsk uppdatering!! Jag skämms typ...har inte haft någon inspiration och ork alls. Har funderat hit och dit om hur jag ska fortsätta novellen, vad som ska hända och så. Tro mig, jag har inte glömt bort er! Jag har bara inte fått ner "ord på papper". Men imorgon ska ett inlägg upp, om det är färdigt eller inte. Det ska upp! Tack för alla fina kommentarer, jag blir så glad! När jag kollar på statistiken tror jag verkligen att de är typ 5 stycken som orkar gå in men ni är sååå mycket mer, typ 30, per dag. Det är mycket för mig. Tack! Fortsätt gärna att titta in. Jag lovar, nytt kapitel, snart! Ni peppar mig verkligen att fortsätta. Sen ska jag som tack verkligen försöka ta tag i novellen och skriva.
 
Känns så ego, men tills vidare får ni en bild på mig. hahah♥
 

Kommentera här: