Är ni kvar? LÄS ↓

Update: KAPITLET ÄR SNART KLART. HÅLL UT!! IMORGON KOMMER DET FÖRMODLIGEN
 
Jaha nu kommer ett sådant här inlägg igen. Jag har inte skrivit på...11 dagar. Vet egentligen inte vad jag ska skylla på. Har ju lov nu så jag borde skriva men inspirationen är på botteeeeen. Har faktiskt precis kommit på hur jag ska fortsätta men jag har bara inte kunnat få ner det. I alla fall. Jag lever och ska ta tag i mitt liv och skriva. För det är ju kul. En del kommer innan veckan är slut i alla fall! Glad påsk haha♥
 
Jag hoppas ni är kvar, vilka är kvar?
 
VILKA ÄR REDO FÖR YOU & I VIDEON???
 

Kommentarer:

1 Isabell:

Jag är kvar! Jag kommer alltid vara kvar och väntar i 5 år om det skulle vara så för nästa kapitel. Därför du är värld den väntan, du är som en skrivgud, man blir helt fängslad av din novell, och jag lovar, jag vara fast från första meningen.

Svar: Åhh gulliga människa♥ TACK så hemskt mycket! Ska verkligen försöka skriva mer för din och andras skull. Ni är så fina som stannar! Tack♥
Josefin

2 My (1D Novell):

Klart man är kvar!! No doubt! ;)

Såååå glad över den nya videon, fiinaste killarna!

Svar: Fina du, tack!♥
Jag vet dom är så fiiina mina killar♥
Josefin

3 Emilia:

JAG ÄR KVAR! :D

Svar: Åh tack för att du stannar, verkligen, tack!♥
Josefin

4 Amelia Olsson:

Jag är absolut kvar! :) Bästa videon med bästa killarna!

5 Stina:

Hej! Jag säljer tre stycken biljetter till One Directions konsert 13 juni i Friends Arena. Platserna är bakre parkett och säljes för 590 kr styck. Om du är intresserad eller känner någon som är det kontakta gärna mig på [email protected] :)

6 Malin:

Jag är ;)

Kommentera här: